Penki gudrūs patarimai kaip suliesėti iki vasaros

Ar ir jums šaldytuvas naktį neduoda praeiti?
Daug valgai – organizmas kaupia riebalus. Mažai valgai – organizmas galvoja, kad ateina blogi laikai ir vėl kaupia riebalus. Dietos laikytis visai nesunku. Sunku yra mažiau valgyti.
„Reikia pasirūpinti savo figūra“, – sakau sau, bet kaip ir jūs nieko nedarau.
Yra sugalvotos penkios gudrios taisyklės, kurios padės greitai įgauti pavyzdines kūno formas:

1. Užsibrėžiame konkretų tikslą.
Pagalvokite kiek svorio ketinate numesti ir kuriem velniam to reikia…
Jeigu visgi reikia, kokius 30, tai parašykite „30 kilogramų“ tiesiai ant veidrodžio, ant šaldytuvo, ant viryklės, ant rašomojo stalo, ant visų puodų, keptuvių, lėkščių, ir puodukų, ir šaukštų – taip jūs nuolat prisiminsite, kad turite tikslą.

2. Mažiname skrandį.
Mūsų skrandis panašus į elastingą kišenę, jis lengvai išsitempia ir susitraukia, priklausomai nuo to, kiek daug mes suvalgome vienu prisėdimu. Šaltuoju metų laiku daugumos žmonių skrandis būna labiau išsitempęs, o vasarą reikia mažiau energijos ir mažiau maisto, todėl galima pasistengti sumažinti skrandį.
Tai padaryti nėra sunku, tereikia visus patiekalus dalinti per pusę.
Pusryčiams valgome ne sumuštinį, o tik pusę jo. Antrąją pusę suvalgome po valandos. Arba išmetame.
Britanijos mokslininkai nustatė, kad mažos lėkštės gelbsti nuo persivalgymo. Bet tik tingius ir neišradingus.
Geriausia norint numesti svorio yra valgyti bėgant. Ypač sriubą. Tada į burną paklius mažiau negu pusė maisto.

3. Neleidžiame sau valgyti saldumynų.
Kad numestume svorio, reikia iki minimumo sumažinti cukraus ir angliavandenių vartojimą. Draudimai – sunkus dalykas. Jeigu atsisakysite visų saldumynų, tai negausite savo kasdienės endorfinų porcijos. Jei nuspręsite atsižadėti visų miltinių produktų, tai jausite nuolatinį alkį.
Pasistenkite pakeisti savo valgiaraštyje saldumynus ir miltinius patiekalus panašiais į juos produktais, tik ne tokiais kaloringais ir skaniais.
Saldumynus geriausia pakeisti džiovintais vaisiais, saulėgrąžomis, moliūgų sėklomis ir trupučiu riešutų. Mažiau jų suvalgysit užpylę trupučiuką dyzelinio kuro.
Naudinga česnakų dieta – net nenumetus svorio, jūs iš toliau atrodote lieknesni.

4. Mankštinamės linksmai.
Reikia deginti kalorijas. Ne keptuvėje. Jei nesate įpratę vaikščioti mankštintis į treniruoklių salę, prieš pat atostogas bus sunku pradėti sportuoti. Atgauti geras kūno formas be fizinio krūvio nepavyks. Visai nebūtina mankštintis priešais vaizdajuostę su Cindy Crawford, tiks bet koks fizinis aktyvumas.
Lipkite laiptais vietoj lifto, vaikščiokite pėsčiomis vietoj to, kad važiuotumėte transportu, kartais pamėginkit aplenkti troleibusą. Arba nors pasvajokit, kad tai išeina.
Fizinio krūvio porciją kūnas turi gauti kasdien.
O geriausias būdas suliesėti yra toks: reikia 2 kg žirnių išberti pro penkto aukšto langą, o po to juos vėl surinkti. Pratimą kartoti kasdien.

5. Valgome po septintos, aštuntos valandos vakaro.
Pavyzdžiui, nusprendžiat nevalgyti po 18 val., būtinai nieko nevalgyti po 21 val. ir visiškai visiškai nieko nedėti į burną po 23 valandos.
Kaip žinoma, vienintelis būdas nevalgyti po šešių, yra suryti viską iki šešių.
Jei ne, vis tiek naktį nuslinksi prie šaldytuvo ir prisirysi.
Prieš miegą galima tiktai išgerti stiklinę sulčių arba kefyro. Arba kokį kotletą išgerti…

Kaip parašyti ir išpopuliarinti straipsnį apie lieknėjimą.
1) Nusifotografuoji
2) Pusę metų baisiausiai valgai, ryji, ėdi…
3) Nusifotografuoji dar kartą
4) Sukeiti „iki“ ir „po“ vietomis
5) Publikuoji
6) Renki „Patinka“ Feisbuke
7) Dalini patarimus.

Bent jau apkirpti nuotraukas feisbukui verta išmokti.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s