Citatos

Naujas lrytas.lt konkursas – pasidalinkime gražiausiais meilės žodžiais Penki įdomiausių, originaliausių komplimentų autoriai laimės taurių rinkinius putojančiam vynui.

Tiek daug gražių, nuoširdžių, naivių, kvailų, juokingų komplimentų… Bet linksmiausi – komplimentų komentarai.

15. virginija
Myliu tave, Gintareli.Mano laime, pasenti salia taves.
16. as (- Virginijai)
Mano laime butu nepasenti..
68. kompjuterastas windousinis
narsysiu tavyje kol mano draiveris veiks.
89. Ziogas
Myliu tave- kaip žiogas saulę. Kaip arklys avižas žalias. Kaip karvė myli pievų žolę šlapę. Kaip kiaulė ąžuolo giles.
91. šlapė – šlapę (matyt mokytoja)
šlapia – šlapią : )
118. Vaiva
Negaliu patiketi, kad radau ta trukstama Puzzle kaladele! Paziurek, ja istacius mano gyvenimas patapo pilnavertis, jis kaip paveikslelis, kuriame man nieko daugiau nebetruksta, spalvotas, idomus, nenuobodus ir nuolat teikiantis man dziaugsma! : *
119. to 118 vaivai
ir i kuria gi vieta tu ta puzles kaladele isistaciusi?
142. Čmo bolotnojie
Mieloji, dalinu Tau save per dieną. Iki galo kovoju Tavo gyvenimo pozicijose, Tavo akyse matau saulėtekius, matau saulėlydžius, Tavimi tikiu, Tave girdžiu, iki galo esu Tau atiduotas.
180. ziezula
suklydau kai pirmiau sakiau kad myliu
183. visi seileti
o ziezulos komentas- jega : )
209. Visada malonu išgirsti
Kad Tu žinotum, kaip Tu man patinki!
212. mesininkas zora
tavo akis tokia blizganti; tavo slaunis tokia traukianti; tavo sirdis tokia duztanti; tavo mintis tokia atstumianti;
242. Dani
Mielasis, tavo knarkimas man graziausia muzika pasaulyje.

Vienas atsakymas

  1. jo…..šmaikštu…tsakyčiau

    Patinka

Parašykite komentarą

