Sena knyga apie vedybinį gyvenimą

Jei nori tapti durnium – vesk!
Jei nori likti durnium – nevesk!

Dauguma viengungių svajoja turėti gražią, protingą, rūpestingą žmoną.
Dauguma vedusių vyrų svajoja apie tą patį.

– Dukrele, šis vaikinas juk negražus ir dar našlaitis. Netekėk už jo…
– Gražuolis ar turtuolis man nereikalingas !
– Dukrele, aš ne apie tai…. Pasigailėk vaikino, jam gyvenimas ir taip jau atseikėjo…
Nepagailėjo. Taip jai ir reikia…
– Mama, kodėl man leidai tekėti už internetinio maniako!
– Kodėl, juk taviškis toks puikus vyras?
– Jis Netloge paskelbė mano meilės laiškus, kuriuos jam siunčiau iki vestuvių!
– Dukrele, bet juk tai taip romantiška….
– Bet jis juos paskelbė jumoro grupės skyrelyje!

– Tu miegojai su mano žmona ?!
– Kaip suprast “miegojau”?..
– Išsireiškimas čia toks: miegoti – dulkintis. Tai taip ar ne?!
– Na tada nemiegojau. Šiaip porą kartų nusnūdau…

Tikra moteris turi gyvenime nuveikti tris svarbius dalykus, tik nereikia kaip kvailei užsiciklinti ties kailiniais…

Parašykite komentarą

