Baisiausios – vampyrės

Pačios baisiausios moterys – moterys vampyrės. Jos nemato savo atvaizdo veidrodyje ir todėl dažosi pagal savo gerų draugių patarimus.

vamp

6 atsakymai

  1. ka veikti lauke?

    Patinka

  2. kaip idomu taj bbz,maziau filmu ziurekite.

    Patinka

  3. toks jausmas kad panikes sekate nevykusias pasakas 🙂

    gal reiktu maziau filmu su fantastikos elementais zuretis…

    mokslininkai ir dvasios mokytojai yra nusprende ir patvirtine, kad toks dalykas kaip dvasios egzistuoja.

    Patinka

  4. Sveiki. Papasakosiu istorija kuri man buvo nutikusi. Gal jus nepatykesite, bet taip nutiko. Ka gi..
    Grazu vakara su drauge ejome pasivaikscioti, (nepaslaptis mes gyvename kaimelyje) ir isgirdome keista balsa.. atsisukome bet nieko nebuvo.. antra karta kazkas perbego kelia.. mes labai issigandome.. nieko.. ejome toliau.. mes snekejomes ir parejome namo, nes labai tamsu buvo.. mes einam ir is griovio isoko keli berniukai, laabai issigandome.. parejom.. (drauge pas mane miegojo) mes uzmigom.. as sapnavau baisu sapna kuriame mane juodas seselis pjauste rankas, o drauge sapnavo kad jai kirpo plaukus.. ir ka jus manot? atsikeliu ..ir ziuriu.. mano ranka subraizyta, pazadinu drauge.. pasakiau jai ka sapnavau ji tai pat papasakojo ir sakau nusisuk ir pamaciau kad jai buvo nukirpta sruoga plauku.. mes labai issigandome.. nubegau papasakojau mamai, bet ji paziurejo i mus ir sake kad gal tai mano brolio darbas, bet pasirodo kad ne.. tada mes papasakojome mociutei ir ji sake.. vakare uzdekit zvake ir paprasykit dvasiu kad jos iseitu.. tai kai atejo vakaras mes su drauge uzdegem zvake as priejau prie zvakes ir sugedinau dvasias.. sakiau kaip jums negeda? tokias mus jaunas zaloti? uzputeme zvake ir nuejome miegoti, po to as sapnavau kad man juodas seselis kazka dare rankai ir zaizdu visai nebebuvo.. atsikeliau ir pasiziuriiu.. nei vieno idreskimo, pazadinau drauge, liepiau parodyti ten kur jai nukirpo plaukus.. ogi ziuriu jai taip pat viskas gerai… poto karto as tas dvasias gerbiau..

    Patinka

  5. leliunu mokykloje vaidenasi ypac mergaiciu persirengimo kambarelyle mes visada matome patamsiai vaiduokli ar jis gali mus pradanginti viena karta mano drauge ejo is drauges ir kazkas juoda prabego toks pasilenkes dar kitai mano draugiai buvo nelaime ji buvo sokiuose na jai dar tik vienuolika bet jau eina i sokius jai atsibodo ten but ir ejo namo usirakino kazkas beldziasi ji mane kad sese atidare bet nieko nebuvo tada ji nusigando parejo sese ji sake jai bet jos sesuo netikejo sako ka cia nusisneki silvija bijojo , as tuolete maciau vaiduokli ejau is tuoleto ir kazkas man uz nugaros maniau kad drauge bet ne tai buvo vaiduoklis na viso daugiau nieko neturiu papasakoti , stai mano numeris jei bus kokiu neaiskumu 322223 iki

    Patinka

  6. viena grazu ryta netoli mano namu isoko zmogedra. o siaube as sakiau!

    Patinka

Parašykite komentarą

